Kurier nie odebrał przesyłki - co robić ?


Jeśli kurier nie odebrał przesyłki w dniu wskazanym w zamówieniu do godziny 14:00 należy skorzystać z jednego z poniższych sposobów kontaktu z nami :

  • telefonicznie 536-214-392
  • e-mail swiebodzin@pew-ex.pl
  • formularz kontaktowy https://wysylkaptakow.pl/kontakt

Po otrzymaniu zgłoszenia, zgłosimy interwencję do centrali przewoźnika w celu ponaglenia jednostki odpowiedzialnej za realizację odbioru przesyłki.

Nie posiadamy bezpośredniego kontaktu do kierowców. Pocztex nie udostępnia nam numerów telefonów do nich.

 

Przypomnienie / ponaglenie odbioru można również zgłosić samodzielnie bezpośrednio do Pocztex korzystając z formularza https://www.pocztex.pl/zamow-kuriera/



Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x